Channel Add

Melih Erozan

KÜP ŞELALESİ

Kimselerin olmadığı Küp Şelalesi bölgesinde adeta bir inziva kampı yaptık ve buz gibi berrak sularda yüzdük

KÖPRÜLÜ KANYON RAFTİNG

En eğlenceli raftinglerden birini yaptık.

IHLARA VADİSİ TREKKING

22-23 Haziran 2019 tarihinde Melendiz Çayı kenarından 35 km süren çok keyifli bir trekking yaptık.

Rafting - Köprülü Kanyon - Manavgat / Antalya

Arkadaşlarımızla birlikte çok keyifli ve heyacanlı bir rafting yaptık.

BOLKAR DAĞLARI / KARA GÖL-ÇİNİLİ GÖL-PİLOT TEPE

2600 rakımdaki Kara Gölde harika bir kamp yaptık,ardından 2900 rakımlı Pilot Tepe zirvesine çıkarak Çinili Göle indik.

AYDOS DAĞI ZİRVE TIRMANIŞI

Konya Ereğli de bulunan ve Erdak Dağcılık klübünün organize ettiği 9.Aydos Zirve Tırmanışı etkinliğinde 3.430 rakıma çıktık

KÖPRÜLÜ KANYON RAFTİNG

Aksiyonu bol keyifli bir rafting yaptık

LİKYA YOLU ÜÇAĞIZ-KAPAKLI- ÇAYAĞZI DEMRE

Likya Yolunun en güzel etaplarindan biri olan bu rotayı yürürken Çakıl Koyunda da deniz keyfi yaptık

KEKOVA TEKNE TURU

Kekova Batıkşehirde çok keyifli bir tekne turu yaptık,masmavi koylarda yüzdük,Kale Köy Simena yı gezdik

LİKYA YOLU / BOĞAZCIK-APERLAI-SIÇAK KOYU-ÜÇAĞIZ

Likya Yolunda yürüyüşümüze Boğazcık köyünde başlayıp muhteşem Aperlai bölgesine indik ve buradan Sıçak koyuna yürüyerek deniz keyfi yaptık ve...

LİKYA YOLU KAŞ LİMANAĞZI-UFAKDERE-ÜZÜMLÜ

20 Nisan 2019 günü çok keyifli bir yürüyüş yaptık.Ufakdere koyunda ise deniz keyfi yaparak yürüyüşümüzü Üzümlü İskelesinde sonlandırdık.

LİKYA YOLU ALINCA-YEDİBURUNLAR

Alınca da verdiğimiz molanın ardından Likya Yolunun efsane manzarası Yediburunlarda çok keyifli anlar yaşadık.

LİKYA YOLU KABAK-ALINCA

Kabak dan başlayan 9 km yürüyüşümüz yükselerek Alıncaya kadar devam etti ve muhteşem Yediburunlar manzarası karşımızdaydı.

LİKYA YOLU OVACIK-KELEBEKLER VADİSİ

Fethiye Ovacık da başlayan yürüyüşümüz muhteşem Ölüdeniz manzarasını yukarıdan izleyerek önce Kozağaç ardından Kirmeye ulaştık.Keyifli saatlerin...

LİKYA YOLU MADEN KOYU-TEKİROVA

Maden Koyunda bir gece kamp kurduktan sonra ertesi sabah 13 km sürecek Maden Koyu-Tekirova etabını harika koylar görerek yürüdük.

LİKYA YOLU/ÇIRALI-BONCUK KOYU-MADEN KOYU

Likya Yolunda bu sefer Çıralı - Tekirova parkurundaydık.Vaktimiz bol olduğundan ve Kaş - Demre rotasınıda yürüyüp yorgun olduğumuzdan etabı ikiye...

KAPADOKYA TRANSI -3-

Öğlen saat 12:30 da başlayan 12 km lik etabımızda Bağlıdere Meskender,Güllüdere ve Kızıl Vadilerini geçerek Çavuşini bölgesinde yürüyüşümüzü...

KAPADOKYA TRANSI -2-

Sabah saat 07.30 da Göreme de bulunan kamp alanımızdan yürüyüşe başladık.Güvercinlik Vadisi,Uçhisar,Paşa Bağları bölgelerini geçerek öğlen 12:30 da...

KAPADOKYA TRANSI YÜRÜYÜŞÜ

Kapadokyayı en derinlerine kadar görmek için 50 km lik bir trekking seyehatine çıktık.İlk gün 20 km yürüyerek Ortahisar - Balkan Deresi - İbrahim...